€ 0,00 - 0 item(s)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Frequently Asked Questions - Bestellen

9 Artikel(en)

Q. Algemene leveringsvoorwaarden
A.

Om misverstanden omtrent de levering van onderdelen te voorkomen hebben wij een aantal voorwaarden opgesteld.

1. Prijzen;
Alle in de lijst voorkomende prijzen zijn incl. 21% B.T.W. en onder voorbehoud.

2. Bestellingen:
Het bestellen van producten is mogelijk via onze webwinkel, telefoon, email of aan de balie in de vestiging te Emmen.

3. Leveringen:
Normaal gesproken worden uw producten binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Echter kan het voorkomen dat producten niet op voorraad zijn, en de levertijd daardoor langer is. Wij brengen u per email op de hoogte hiervan. Als u goederen af wilt halen kunt u het beste even bellen of in onze webwinkel bestellen voordat u langskomt.
De levertijd van originele Honda en Suzuki onderdelen is ongeveer 5 werkdagen. Deze onderdelen worden namelijk speciaal voor u besteld.

4. Betalingen:
Betalen is op vele manieren mogelijk, voor een overzicht van de verschillende betaalmethoden zie: Betaalmethoden

5. Afhalen van goederen:
Als u goederen af wilt komen halen, let er dan op, dat deze niet altijd (zonder voorafgaande bestelling) op voorraad zijn. Het is daarom aan te raden om van tevoren te bellen of te bestellen via onze webwinkel. Je krijgt dan van ons een email zodra je bestelling klaarligt.

6. Backorders
Producten worden NIET voor u in backorder geplaatst. (alleen op verzoek) Het kan voorkomen dat u onderdelen uitgeleverd krijgt die u niet besteld had. Dit betreft dan delen die gelijkwaardig, er voor in de plaats gekomen of als vervangend artikel geleverd worden.

7. Verantwoorden
U moet er op letten dat er in ons programma artikelen zitten die origineel zijn (of niets met tuning te maken hebben) en dus gewoon op de openbare weg gebruikt mogen worden. Er staan ook diverse TUNINGS artikelen in die dus NIET op de openbare weg gebruikt mogen worden.

8. Retouren en ruilen
Je hebt het recht producten binnen 14 dagen (ingaande op de dag na ontvangst) aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Deze melding kun je per email doen naar: info@bromfietsshop.nl. Vermeld in deze email duidelijk je naam, bestelnummer en de artikelnummers die je wilt retourneren. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen tijd om de producten daadwerkelijk naar ons toe te sturen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, inclusief de daaraan verbonden portokosten. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder (PostNL, GLS, DPD etc.). Indien wij verkeerd geleverd hebben zijn de verzendkosten voor onze rekening.

Aan het retourneren zijn echter wel de volgende voorwaarden verbonden:

  • Het artikel dient compleet te zijn.
  • Het artikel dient ongebruikt en niet gemonteerd te zijn geweest.
  • Het artikel mag geen gebruikerssporen bevatten.
  • Het artikel dient in de originele en onbeschadigde verpakking te zijn.
  • Verpakkingen van vloeistoffen (olieën, accuzuren etc.) mogen niet geopend zijn.

9. Garantie
De garantietermijn op onze producten is 1 jaar na ontvangst van de producten en beperkt zich uitsluitend tot het product. Bij een defect (deel) van een product repareren of vervangen wij deze onder garantie. Voor instructies en voorwaarden zie: Garantie en Klachten

10. Prijsverhogingen
Indien zich tussen het tijdstip van bestellen en het tijdstip van levering prijsverhogingen mochten voordoen ten gevolge van omstandigheden waar wij geen invloed op kunnen uitoefenen, bijvoorbeeld ten gevolge van verhoging van verschuldigde belastingen en/of accijnzen, fabrieksprijzen, wijzigingen in de valuta, verhoging van brandstofprijzen etc., behouden wij het recht voor om dit prijsverschil aan je door te berekenen danwel de koop te ontbinden. Je hebt dan het recht de koopovereenkomst te ontbinden zonder tot enige schadeloosstelling gehouden te zijn, mits deze ontbinding binnen 48 uur na kennisneming van de prijsverhoging, per email wordt ingeroepen.

Q. Ik heb een email gekregen dat ik iets heb besteld, maar ik heb helemaal niets besteld op jullie site!
A.

Als je een email van ons ontvangt maar je hebt helemaal niets besteld bij AccuKoning.nl, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op.

Ons telefoonnummer vind je bij contact.

Q. Kan ik ook als zakelijke klant bestellen?
A.

Ja dit is mogelijk.

Neem hiervoor contact met ons op.

Q. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
A.

Dit is mogelijk. Ook kun je tijdens het bestelproces een alternatief afleveradres op geven.

Doorgaans leveren wij door heel europa. Kijk voor de verzendkosten en duur op de verzendkosten & bezorgkosten pagina.

Staat uw land er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Q. Kunnen jullie artikelen in een envelop versturen om daarmee de verzend & handelingskosten te verlagen?
A.

Helaas is het niet mogelijk om de verzend- & handelingskosten te verlagen. Deze kosten zijn opgebouwd uit onder andere porto, btw, verpakking, verzekering, verwerking etc. Hiervoor hebben wij een gemiddeld verzend- & handelingskosten bedrag berekend.

Bij bestellingen boven x bedrag (afhankelijk van het land waar u woont) betaalt u echter geen verzend- & handelingskosten. Kijk voor deze bedragen op deze pagina.

Q. Verzendkosten
A.

Kijk voor het overzicht van de verzendkosten op deze pagina.

Q. Zijn de prijzen inclusief BTW?
A.

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21.00 % B.T.W.

Q. Meer kopen = meer korting
A. Voor sommige producten geldt het "Meer kopen = meer korting" principe (ook wel staffel korting genoemd). Of dit van toepassing is op een product kan je zien op een product pagina. Hier zal dan een lijst staan met kortingen afhankelijk van vastgestelde aantallen. Kortingen worden automatisch toegepast in je winkelwagen. Je hoeft dus alleen het product toe te voegen met de gewenste hoeveelheid en je zal direct de prijs inclusief de korting te zien krijgen. Hogere kortingen voor grotere hoeveelheden is in sommige gevallen ook mogelijk. Hiervoor kan je het beste contact met ons op nemen.
Q. Hoe weet ik of ik het goede onderdeel bestel?
A.

Je kunt het juiste onderdeel bestellen door:

- Het juiste model te kiezen aan de hand van je merk en type.
- De foto bij het artikel te vergelijken met het oude artikel.
- Contact op te nemen met onze klantenservice voor advies/hulp.

9 Artikel(en)