€ 0,00 - 0 item(s)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Frequently Asked Questions - Bestellen

9 Artikel(en)

Q. Algemene leveringsvoorwaarden
A.

Om misverstanden omtrent de levering van onderdelen te voorkomen hebben wij een aantal voorwaarden opgesteld.

1. Prijzen;
Alle in de lijst voorkomende prijzen zijn incl. 21% B.T.W. en onder voorbehoud.

2. Bestellingen:
Het bestellen van producten is alleen mogelijk via het bestelformulier van de shop.

3. Leveringen:
Normaal gesproken worden uw producten binnen 5 werkdagen bij u thuis bezorgd. Echter kan het voorkomen dat producten niet op voorraad zijn, en de levertijd daardoor langer is. Wij brengen u dan telefonisch op de hoogte hiervan. Als u goederen af wilt halen kunt u het beste even bellen voordat u langskomt.
De levertijd van originele Derbi onderdelen is ongeveer 10 tot 15 werkdagen. Deze onderdelen worden namelijk speciaal voor u besteld.

4. Betalingen:
U kunt op de volgende manieren bij ons betalen:

  • Vooruit het volledige bedrag overmaken op onze rekening.
  • Contante betaling bij het afhalen.

5. Afhalen van goederen:
Als u goederen af wilt komen halen, let er dan op, dat deze standaard NIET (zonder voorafgaande bestelling) op voorraad zijn.

6. Back-orders
Producten worden NIET voor u in backorder geplaatst. (alleen op verzoek) Het kan voorkomen dat u onderdelen uitgeleverd krijgt die u niet besteld had. Dit betreft dan delen die gelijkwaardig, er voor in de plaats gekomen of als vervangend artikel geleverd worden.

7. Verantwoorden
U moet er op letten dat er in ons programma artikelen zitten die origineel zijn (of niets met tuning te maken hebben) en dus gewoon op de openbare weg gebruikt mogen worden. Er staan ook diverse TUNINGS artikelen in die dus NIET op de openbare weg gebruikt mogen worden.

8. Retouren
Het retouren van artikelen, is NIET ALTIJD mogelijk.
Artikelen met de toevoeging NR direct achter het bestelnummer kunnen NIET terug. Dit geldt ook voor alle gespoten kappen/schermdelen en electrische artikelen. Ook speciaal bestelde (org-delen) en aanbiedingen kunnen niet terug. Voor artikelen die nog wel terug kunnen geldt: De artikelen moeten ALTIJD in onbeschadigde/ongebruikte en in de orginele verpakking (ook gesealde verpakkingen!) binnen 10 dagen na factuurdatum FRANCO terug gezonden worden. (Franco = U frankeerd het pakket) Nadat de artikelen weer in ons bezit zijn wordt het artikel zoals u wilt of omgeruild of gecrediteerd op uw bank/giro-rekening. Dit gebeurt binnen 3 weken na de ontvangst van uw goederen. Vergeet niet de (copie) nota mee terug te zenden alsook uw bank-, gironummer te vermelden. Paketten die ONGEFRANKEERD aan ons opgestuurd worden, worden niet aangenomen.

9. Garantie
Geen garantie op tuningsdelen en op electrische onderdelen.
Alle overige onderdelen kunnen voor garantie (in overleg) naar ons teruggestuurd worden.

10. Prijsverhogingen
Indien zich tussen het tijdstip van bestellen en het tijdstip van levering prijsverhogingen mochten voordoen ten gevolge van omstandigheden waar AccuKoning.nl geen invloed op kan uitoefenen, bijvoorbeeld ten gevolge van verhoging van verschuldigde belastingen en/of accijnzen, fabrieksprijzen, wijzigingen in de valuta, verhoging van brandstofprijzen etc., behoudt AccuKoning.nl zich het recht voor om dit prijsverschil aan koper door te berekenen danwel de koop te ontbinden. Zijnerzijds heeft koper alsdan het recht de koopovereenkomst te ontbinden zonder tot enige schadeloosstelling gehouden te zijn, mits deze ontbinding binnen 48 uur na kennisneming door koper van de prijsverhoging, per aangetekende brief gericht aan AccuKoning.nl wordt ingeroepen.

Q. Ik heb een email gekregen dat ik iets heb besteld, maar ik heb helemaal niets besteld op jullie site!
A.

Als je een email van ons ontvangt maar je hebt helemaal niets besteld bij AccuKoning.nl, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op.

Ons telefoonnummer vind je bij contact.

Q. Kan ik ook als zakelijke klant bestellen?
A.

Ja dit is mogelijk.

Neem hiervoor contact met ons op.

Q. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
A.

Dit is mogelijk. Ook kun je tijdens het bestelproces een alternatief afleveradres op geven.

Doorgaans leveren wij door heel europa. Kijk voor de verzendkosten en duur op de verzendkosten & bezorgkosten pagina.

Staat uw land er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Q. Kunnen jullie artikelen in een envelop versturen om daarmee de verzend & handelingskosten te verlagen?
A.

Helaas is het niet mogelijk om de verzend- & handelingskosten te verlagen. Deze kosten zijn opgebouwd uit onder andere porto, btw, verpakking, verzekering, verwerking etc. Hiervoor hebben wij een gemiddeld verzend- & handelingskosten bedrag berekend.

Bij bestellingen boven x bedrag (afhankelijk van het land waar u woont) betaalt u echter geen verzend- & handelingskosten. Kijk voor deze bedragen op deze pagina.

Q. Verzendkosten
A.

Kijk voor het overzicht van de verzendkosten op deze pagina.

Q. Zijn de prijzen inclusief BTW?
A.

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21.00 % B.T.W.

Q. Meer kopen = meer korting
A. Voor sommige producten geldt het "Meer kopen = meer korting" principe (ook wel staffel korting genoemd). Of dit van toepassing is op een product kan je zien op een product pagina. Hier zal dan een lijst staan met kortingen afhankelijk van vastgestelde aantallen. Kortingen worden automatisch toegepast in je winkelwagen. Je hoeft dus alleen het product toe te voegen met de gewenste hoeveelheid en je zal direct de prijs inclusief de korting te zien krijgen. Hogere kortingen voor grotere hoeveelheden is in sommige gevallen ook mogelijk. Hiervoor kan je het beste contact met ons op nemen.
Q. Hoe weet ik of ik het goede onderdeel bestel?
A.

Je kunt het juiste onderdeel bestellen door:

- Het juiste model te kiezen aan de hand van je merk en type.
- De foto bij het artikel te vergelijken met het oude artikel.
- Contact op te nemen met onze klantenservice voor advies/hulp.

9 Artikel(en)