€ 0,00 - 0 item(s)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Frequently Asked Questions - Betalen

12 Artikel(en)

Q. Ik ben vergeten het bestelnummer te vermelden bij mijn betaling, komt dit dan wel goed?
A.

Normaal gesproken wel. Wij kunnen vaak de bestelling ook vinden aan de hand van de naam en het bedrag.

Mocht de status van je bestelling na enkele werkdagen nog steeds op niet betaald staan, neem dan even contact met ons op.

Q. Ik heb meteen betaald, bij mij is het geld eraf, maar bij jullie staat mijn bestelling nog op niet betaald. Hoe zit dat?
A.

Wij bankieren bij de Rabobank. Het duurt soms enkele dagen voordat het bedrag van een andere bank op onze bankrekening staat. Zodra wij de betaling ontvangen, zal de status van de bestelling veranderen.

Als de status na 3 werkdagen nog steeds niet verandert is, neem dan contact met ons op.

Q. Ik heb vorige week een overschrijving op de post gedaan maar op de site staat dat mijn bestelling nog niet betaald is?
A.

Papieren overschrijvingen duren altijd enkele dagen! Ze moeten namelijk bij de bank met de hand worden verwerkt wat veel tijd kost. Wil je snel betalen doe het dan via internet of telebankieren.

Q. Kan ik betalen met PayPal?
A.

Ja, wij accepteren PayPal. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je aangeven dat je wilt betalen via PayPal.

Q. Kan ik jullie een cheque sturen?
A.

Nee, stuur ons geen cheques! Vraag je bank het geld op onze bankrekening te storten.

Q. Kan ik jullie een postwissel sturen?
A.

Nee, je kan niet per postwissel betalen! Aan ons gestuurde postwissels zullen worden teruggestuurd.

Q. Kan ik met creditcard betalen?
A.

Ja, je kunt bij ons betalen met creditcard. Voor een veilige afhandeling hiervan hebben wij dit ondergebracht bij PayPal. Wil je dus betalen met een creditcard, kies dan als betaalwijze tijdens het bestellen PayPal.

Q. Kan ik per automatische incasso betalen?
A.

Het is momenteel niet mogelijk het te betalen bedrag door ons af te laten schrijven.

Q. Mijn bestelling onder rembours is gedeeltelijk verzonden. Waarom moet ik dan wel de hele bestelling betalen?
A.

Wij kunnen een bestelling maar 1x door de postbode laten afrekenen. Daarom moet je het hele bedrag betalen ook al is nog niet alles geleverd. Uiteraard worden de resterende artikelen gratis nagezonden.

Q. Op welke manieren kan ik betalen?
A.
  • Vooruit per bank
  • Ideal
  • PayPal / Creditcard
  • Onder rembours aan de bode
  • Contant (bij afhalen)
Q. Wat is bestelling onder rembours?
A.

Bij bestelling onder rembours betaal je de onderdelen aan de bode bij aflevering.

Q. Wat zijn jullie bankgegevens?
A.
Bankrelatie:  Rabobank
IBAN:              NL98 RABO 0113 1877 85
BIC:                 RABONL2U
T.n.v.:              Bromo Service Nederland
Plaats:           Emmen

12 Artikel(en)