€ 0,00 - 0 item(s)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Garantie en Klachten

Garantie

De garantietermijn op onze producten is 1 jaar na ontvangst van de producten en beperkt zich uitsluitend tot het product. Bij een defect (deel) van een product repareren of vervangen wij deze onder garantie.

Uitgesloten van garantie:

  • Elektrische producten (uitgezonderd indien het een duidelijke productiefout betreft)
  • Slijtage delen (uitgezonderd indien het een duidelijke productiefout betreft)
  • Defect als gevolg van ondeugdelijk gebruik en/of onderhoud
  • Defect als gevolg van ondeugdelijke montage of door een niet hiervoor opgeleide vakman

Voor vragen neem gerust contact met ons op! Onze contactgegevens vind je op de klantenservicepagina.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo goed als mogelijk te leveren.

Desondanks kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of onze service.

We raden je dan aan om je klacht direct bij onze klantenservice kenbaar te maken door te mailen naar: info@bromfietsshop.nl. Onze klantenservice zal dan binnen 1 werkdag je klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.